Nákup na LYNX.cz je opravdu bezpečný! Protože i když jako marketplace zprostředkováváme prodej mezi prodejcem a zákazníkem, tak jako LYNX ručíme za dodržení všech poviností prodejce. Čili, kdyby prodejce nedostál svým povinostem, tak o vše se postarámy my. Je to taková dvojí garance toho, že váš nákup, vrácení nebo reklamace proběhne vždy bezproblémově.
Jak postupovat: Reklamace
Zadejte reklamaci do systému
Abychom vám maximálně usnadnili proces reklamace, provedeme vás krok za krokem a dohlédneme na to, že vše proběhne, tak jak má. Začněte tím, že vložíte svou reklamaci do našeho systému.
Zadat reklamaci
Příprava na reklamaci
Nejpozději následující pracovní den se vám ozveme s instrukcemi, jak zboží zabalit, pošleme vám průvodní dopis pro reklamaci a poradíme, jak a kam zboží poslat nebo odnést.
TIP: Spěcháte na reklamaci? Blíží se konec období kdy můžete zboží reklamovat? Kontaktujte s žádostí o reklamaci zároveň i prodejce nebo odneste rovnou zboží do některého z našich servisních středisek. Teprve tím je reklamace oficiálně zahájena.
Vyřízení reklamace
Ze zákona musí být reklamace vyřízena do 30 dní. Pokud vaše reklamace nebude do 30 dní vyřízena, obraťe se na nás a my vám pomůžeme situaci vyřešit k vaší spokojenosti.
Jak postupovat: Odstoupení od smlouvy
Zadejte odstoupení do systému
Abychom vám maximálně usnadnili proces odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu, provedeme vás krok za krokem a dohlédneme na to, že vše proběhne, tak jak má. Začněte tím, že vložíte své odstoupení do našeho systému.
Zadat odstoupení
Příprava zboží na vrácení
Nejpozději následující pracovní den se vám ozveme s instrukcemi, jak zboží zabalit, pošleme vám odstoupení od smlouvy, které stačí jen vytisknout a poradíme, jak a kam zboží poslat nebo odnést.
TIP: Spěcháte na vrácení? Blíží se konec 14 denní lhůty? Kontaktujte s žádostí o odstoupení od smlouvy zároveň i prodejce. Teprve tím je odstoupení oficiálně zahájeno.
Vrácení peněz
Po doručení zboží zpět prodejci obdržíte do 14 dnů peníze zpět na uvedený účet nebo na platební kartu, kterou jste objednávku hradili. Pokud by se tomu tak nestalo, obraťe se na nás a my vám pomůžeme situaci vyřešit k vaší spokojenosti.